
Seuraavassa on muutamia meille usein esitettyjä kysymyksiä, ja vastauksissa kerromme, mistä löytyy lisää tietoa.
K: Mikä on kuparin hinta ja kuinka paljon eri metalleista maksetaan?
V: Metallin hintaa on vaikea määrittää materiaalia näkemättä. Hintaan vaikuttavat materiaalin laatu ja määrä. Tietoa hinnoista saat ottamalla yhteyttä lähimpään Stenan palveluyksikköön.
K: Meillä on vanha trukki, joka pitää romuttaa. Voitteko mahdollisesti auttaa siinä?
V: Ehdottomasti, ota yhteyttä lähimpään Stenan palveluyksikköön.
K: Voinko yksityishenkilönä tuoda metalliromua?
V: Kyllä voit. Kaikki palveluyksikkömme vastaanottavat metalliromua.
K: Meillä on noin sata kiloa lyijyä, joka vain lojuu käyttämättömänä. Paljonko siitä maksetaan kilolta? Miten toimimme, jos myymme sen teille?
V: Saat hintatiedot, kun otat yhteyttä lähimpään Stenan palveluyksikköön.
K: Haluaisin tietää, noudatteko paaleihin pakattua aaltopahvia ja muovia? Mitä se maksaa?
V: Kyllä noudamme. Saat hintatiedot ja lisätietoja ottamalla yhteyttä lähimpään Stenan palveluyksikköön.
K: Olemme juuri vaihtaneet taloomme vesikourut ja syöksyputket, ja nyt haluaisimme purkumetalleista eroon. Onko teillä noutopalvelua?
V: Voit tilata meiltä noutoastiat ja -lavat sekä kuljetuksen. Saat lisätietoja Asiakaspalvelustamme puh. 010-7780 155
(8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min sis. alv 24% kotimaan lanka- ja matkapuhelinliittymistä. Jonotus on maksullista.)
Lähetä viesti
K: Tarvitsemme apua öljyjätteiden ja käytettyjen öljynsuodattimien käsittelyssä. Haluaisimme saada tietoa hinnoista, ehdoista jne.
V: Saat hintatiedot ja lisätietoja ottamalla yhteyttä Asiakaspalveluumme puh. 010-7780 155
(8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min sis. alv 24% kotimaan lanka- ja matkapuhelinliittymistä. Jonotus on maksullista.)
Lähetä viesti
tai olemalla yhteydessä lähimpään Stenan palveluyksikköön.
K: Haluaisin ostaa joitakin romukappaleita erääseen hitsausprojektiini. Myyttekö käyttökelpoisia romukappaleita yksityishenkilöille?
V: Ei, emme myy materiaalia yksityishenkilöille.
K: Haluaisin poistaa vanhan autoni rekisteristä ja viedä sen romutettavaksi. Miten minun pitää toimia?
V: Voit tilata autollesi ilmaisen noudon tai viedä sen lähimpää Stenan vastaanottopisteeseen kierrätettäväksi. Lisätietoja löydät romuauto.fi -sivultamme. Hoidamme auton romutuksen ja kierrätyksen romuautodirektiivin mukaisesti ja saat siitä romutustodistuksen, jonka jälkeen vastuusi ajoneuvoon päättyy.
K: Mitä romutettavasta autosta maksetaan?
V: Yksityiselle henkilölle ei makseta Stenalla romutetusta autosta.
K: Haluamme muuttaa metallilavojen noutotiheyttä, onnistuuko se?
V: Kyllä, se ei ole ongelma, ole yhteydessä Asiakaspalveluumme puh. 010-7780 155
(8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min sis. alv 24% kotimaan lanka- ja matkapuhelinliittymistä. Jonotus on maksullista.)
Lähetä viesti
K: Haluamme tilata lavan tyhjennyksen.
V: Voit tilata tyhjennyksen, olemalla yhteydessä Asiakaspalveluumme puh. 010-7780 155
(8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min sis. alv 24% kotimaan lanka- ja matkapuhelinliittymistä. Jonotus on maksullista.)
Lähetä viesti
K: Me olemme saaneet maksusuorituksen, jonka viite on xxx, mutta meillä ei ole muita maksuun liittyviä tietoja, voisitteko lähettää ne meille?
V: Lähetämme ne mielellämme, ottakaa yhteys Asiakaspalveluumme puh. 010-7780 155
(8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min sis. alv 24% kotimaan lanka- ja matkapuhelinliittymistä. Jonotus on maksullista.)
Lähetä viesti
K: En ole saanut laskun xxx liitettä.
V: Voit olla yhteydessä Asiakaspalveluumme, he lähettävät sen sinulle. Asiakaspalvelu puh. 010-7780 155
(8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min sis. alv 24% kotimaan lanka- ja matkapuhelinliittymistä. Jonotus on maksullista.)
Lähetä viesti
K: Olen saanut itselaskutuksesta laskun, jossa eräpäivä on tänään. Miksi raha ei näy vielä tililläni?
V: Maksut lähtevät pankistamme eräpäivänä. Jos käytät eri pankkia, saattaa maksun näkyminen tililläsi kestää muutaman pankkipäivän.
K: Olen saanut tuomistani materiaaleista hyvityksen tililleni, mutta siihen liittyvää itselaskua tai vastaanottoilmoitusta ei ole tullut.
V: Lähetämme kaikista hyvitettävistä tapahtumista itselaskun tai vastaanottoilmoituksen, mutta kirjepostin kulkunopeus saattaa vaihdella. Jos itselaskua ei kuulu viikon kuluessa maksusuoritteesta, lähetämme sen uudelleen Asiakaspalvelustamme puh. 010-7780 155
(8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min sis. alv 24% kotimaan lanka- ja matkapuhelinliittymistä. Jonotus on maksullista.)
Lähetä viesti
K: Voitteko lähettää itselaskun xxx punnitustositteet sähköpostitse?
V: Se onnistuu kyllä, ole yhteydessä Stenan palveluyksikköön, jonne jätitte materiaalin, he pystyvät auttamaan asiassa.
K: Yrityksemme nimi, osoite, puhelinnumero, laskutusosoite jne. ovat muuttuneet. Kenelle voimme lähettää siitä tiedon sähköpostitse?
V: Voit lähettää muutokset Asiakaspalveluumme Lähetä viesti
K: Voisinko saada yhteenvedon kaikista vuonna 2015 meille tekemistänne toimeksiannoista eriteltyinä materiaalilajien mukaan: romu, puu, paperi ja vaarallinen jäte?
V: Sopii hyvin, ole yhteydessä Asiakaspalveluumme puh. 010-7780 155
(8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min sis. alv 24% kotimaan lanka- ja matkapuhelinliittymistä. Jonotus on maksullista.)
Lähetä viesti tai omaan yhteyshenkilöösi Stenalla, he pystyvät auttamaan sinua.